CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag 7. april 2009

Kort med Iris-folding

Denne gangen skulle jeg lage et kort til ei voksen, stilig dame som liker å løse kryssord. Utfordringen var grei. Jeg laget ei veske i Iris-folding, laget bakgrunnen av kryssord og ark med tekst på. To av hjørnene på kryssordet har jeg krøllet og limt. Til beslag på vesken har jeg brukt aluminiumsfolie, fin effekt.


Inni kortet har jeg igjen brukt kryssord og tekst-ark som bakgrunn. Fornavnet begynner på S, derfor har jeg lagt på bokstavruten, og figurer som har S som første bokstav.
(Jeg har trykket ut figurene med Squeeze-tangen til QuicKutz).


Jeg fikk et tips om å prøve å legge inn blogg-adressen på kortene jeg lager, og det ble en utfordring. Snegle-stempelet fant jeg ut passet bra til den jobben. Å sette snegelen ytterst i høyre hjørne, og blogg-adressen forran, så ser det ut som om sneglen etterlater seg adressen som et spor.


Skillpadden er også laget med QuicKutz Dies. Jeg syntes den passet her på siden jeg skulle skrive en bursdagshilsen.


Som bakside på kortet, har jeg laget et bånd av det ene arket jeg brukte på vesken på framsiden. Det ble et passende punktum.