CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag 18. november 2011

Sukkersött #146 - Jul i utradisjonelle farger




Det er fredag og tid for en ny, spennende utfordring hos

Sukkersött

#146 - Julekort i utradisjonelle farger

Denne uken er premie og design teamet sponset av Korthobby.

Jeg har valgt å lage et råååååsa julekort, og motivet jeg har kost meg med er "Mac Fluffies - Just One Won't Harm" av Pachela Studios Digi Stamp som du finner hos Cuddly Buddly.

Jeg har brukt:
Papir: Rosa og Pudder Bazzil, DP fra Inkado og Maja Design
Annet: Metall rosetter fra Korthobby, bånd fra Really Reasonable Ribbon, brads fra Kort & Godt, MS punch (snøkrystall og tag)

Copics:
E70, E71, E74
RV11, RV91, RV93, RV95
R81, R83
E41, E50, E55


Ta turen over til Sukkersött for å se på de lekre DT bidragene, og bli inspirert:O)

Da gjenstår det å ønske dere alle ei herlig helg.

Takk for at du titter innom bloggen min.

Smil og klem fra