CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag 18. februar 2014

Kort til konfirmanten


Da fikk jeg laget kortet til konfirmanten også:O) Greit med det som er gjort, tenker jeg.

Denne uken er det igjen en fin skisse som utfordring hos Sketchy Colors.
Jeg har laget et "Tag in a box" kort.


Jeg har brukt:
Turkis Bazzill
DP fra Papirdesign, My Minds Eye og Vibeke Spigseth
Stempler fra Inkadinkado og Kreative Hender
Charm og Dewdrops fra Kort og Godt


Her ser du "konvolutten" til tagen vippes ut. Denne er festet med en splittbinders nederst i høyre hjørne, inni boksen.


Takk for at du titter innom bloggen min, ha en trivelig tirsdag.

Klemmer fra 





Har levert dette kortet i denne utfordringen:

Sketcy Colors #198: skisse
Papertake Weekly: Lovely Layers
Bloggers Challenge: Two or more pattern papers