CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag 23. september 2011

Sukkerøtt #138 - Brun, rød og krem

Da er det jammen fredag igjen:O)
Fy som ukene flyr.

Det er en ny utfordring til dere over hos

Sukkersøtt

#138 - Brun, rød og krem

lyder oppgaven.

Dette er en kjempe fin fargekombinasjon, synes jeg, og design teamet har nok en gang kommet med noen lekre kreasjoner. Titt innom Sukkersøtt og bli inspirert!

Vinneren av ukens utfordring får godis fra Familieskatter:O)

Jeg har brukt et av de nye julemotivene fra Karen's Doodles til mitt kort, "Christmas Wonder".
Jeg har fargelagt med Copics.

Titt gjerne innom Karen's Doodles. Der er det en blog hop gående, og design teamet der har laget flotte kort med de nye motivene:O)


Til dette kortet har jeg brukt:
Papir: Krem og brun Bazzil, mønster ark fra Papirdesign og Maja Design.
Annet: Blomster fra Kort og Godt og Wild Orchid Crafts.
Charms og bånd fra skuffen:OI

Copics som er brukt:

R02, E0000, E000, E11, E1
E30, E31, E33
C0, B93, B95, B97
E70, E71, E74
E50, E51, E53
R24, R29
E57, E59
YG95, YG97, YG99
R22, R37



Da håper jeg dere får en deilig helg.

Takk for at du titter innom bloggen min.

Klemmer fra