CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag 14. april 2010

Karen's Doodles Scandinavia #6




Wednesday and time for a new challenge over at

Karen's Doodles Scandinavia #6 - Sketch time

I have used the image special designed for our first challenge winner, Kari.

It is called "Bonnie" after her mother's dog, and you can find it here.
As always, I have coloured with watercolour pencils and blended with watertank brush.


This time I have made a sketch for you to play with, have fun;O)


I have made a box using a template I found over at Claudia's blog, thank you sweetie:O)

To make this box:

Pink Bazzil Basic
DPs are from Shop sei and K&Company

The small roses and ribbon are from my stash,
and the sentiment is from StampinUp.


If you don't have any of Karen's Doodles images, this is a great chance to get a good deal:O)
Karen has a Spring sale in her store, so why don't head on over to have a look. The SALE ends Friday evening, her time, so there is still time to shop.

Thank you for stoppin' by today. Hope to see you playing along with us over at Karen's Doodles Scandinavia this week. Happy crafting;O)

Hugs,



12 kommentarer:

debby4000 sa...

Fabulous sweet card Nancy.
luv
Debby

Gry-Beate sa...

Så nydelig et kort, flott motiv som er knall fint fargelagt!!

;0)Gry-Beate

Eva Helen sa...

Så nydelig Eske med den søøøte hunden.Så flott fargelagt også!

Klem Fra Eva Helen

Tanya Rudd sa...

Amazing! Love the pretty pooch!
Hugs
Tanya

Maria Therese sa...

Knallfin eske Nancy!

Pink lady sa...

Kjempefin eske du har laget Nancy!
Så nydelig motiv...flott fargelagt!

Måtte bare bestille meg div. motiv hos Karensdoddles idag! Gleder meg til å ta de i bruk:-)

Ha en fin kveld! Klem Laila.

Lambi sa...

Hei Nancy! Tusen takk for veldig hyggelige ord i bloggen min! Ja, endelig har jeg fått meg noen av disse søte stemplene jeg også! :) Gleder meg til å ta flere av dem i bruk...endte opp med 12 stykker med en gang jeg, hehe! :) Så søt hunden du har brukt her er...du er virkelig flink med fargelegging altså, flotte skygge nyanser! :) Boksen din er kjempe søt...og jeg skal forsøke å få vært med på den utfordringen du har laget! ;) Ha en fortsatt fin uke! Klem

May-Bente sa...

Herlig eske og motiv!!!
Du er super til å fargelegge, Lekkert!!!
Stilig åpning på eska de:=)

Klem fra meg:))

Dot Scrap sa...

Oh wauw what a beautiful box.
Your coloring is out of this world....so fantastic.
The image is so cute.

Kari sa...

Dette er såå flott,vennen!Motivet av Bonnie er nydelig farget!Stilig åpning og lekre ark!

Klemmer :)

AnGelCaKe sa...

Hej! Nancy

WOW!!! beautiful box, good idea
use the dog and the sentiment.

Angie

Gry-Heidi sa...

Her dukket det opp en boks jeg ikke har prøvd :o) Den var kjempestilig, og motivet "til Kari" er så nydelig :) Lekker fargelegging, Nancy !!!!

Klemmer :)