CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag 15. april 2010

StampARTic second challenge - April



The second challenge of April started today over at StampARTic,
and they want to see some round creations with flower theme.


Yesterday was the first day of summer, and it was our 10th wedding anniversary:O)

With that in my thoughts, I made this round easel card.

The beautiful image is

"Strawberry Plant" from Isabella's Sketchbook.
I have coloured with watercolour pencils and blended with watertank brush.

To make this card:

Cream Bazzil Basic
DPs from K&Company and Making Memories
Laces, flower and pearls are from my stash

To make the "doily" I have used my new Multi- shaper Punch from Blue Hills Studio "Honor".

I have added Stickles "Star Dust" here and there.

The sentiment is from WOJ Summer 2009 set.



Thank you for stoppin' by, have a lovely day:O)

Hugs,




23 kommentarer:

LINDA sa...

OH WOW!! This is just beautiful.. Love the image and your coloring is just Fab..
Hugs, Linda

Tanya Rudd sa...

This is just so pretty! Be sure to enter into Practical Scrappers bling challenge this week, those pearls are bling, but in a delicate way.

Love this,
Hugs
Tanya

Isabella's Sketchbook sa...

Oh Nancy, this is just beautiful. I'm especially drawn to the lace and pearls. I'm so very honored that you chose one of my images to make your anniversary card.

Thanks so much and happy, happy anniversary!

Lambi sa...

Å, for et nydelgi vår/sommmer kort Nancy! Ingenting er som å plukke markjordbær tidlig på sommeren og de søte hvite og gule blomstene som etterfølges av søte gode røde jordbær er både en fin plante å se på og bærene smaker godt...det er iallefall to ting i et, hihi! Nydelig stempel og fargelegging og fine ark og stæsj! :) Veldig stilig at du har laget sånn kort som kan stå i rundt format, det har jeg ikke sett før! :) Klem

Kari sa...

Å,såå nyyydelig det er!!Lekkert motiv og fargelegging!Perlene er såå flotte og herlige detaljer her!!Sommerfølelse får jeg av dette kortet :)

Håper dere hadde en fin dag ;o)

Klemmer :)

AnGelCaKe sa...

Hej! Nancy

Your card is so Yummy and elegant.

Bravo!!!

Angie

Pink lady sa...

Så lekkert rundt easel-kort!
Nydelig med blondene og perlene!!
Sommerlig og fint jordbær motiv:-)
Kjempe fint at du har brukt røde og hvite mønster ark.

Ha en fin torsdags kveld!
Klem Laila.

Inger sa...

Wowwwww...så LEKKERT Nancy!!!
Stilig at du har laget kortet i rundt format!!
Nydelige detaljer.
Gratulerer med bryllupsdagen også :)

♥ klem, Inger

Jorunn sa...

Åååå lekkert!!
Nydelige farger og så herlig sommerstempel!!!
Så stilig å lage et rundt easel kort!
Takk for at du deltar!

Klem,
jorunn

Juls sa...

wow this is just beautiful! Hugs Juls

Gry-Beate sa...

Så lekkert, nydelig med jordbær gleder meg til sommeren!!!

;0)Gry-Beate

Eva Helen sa...

Nydelig!!med vakkert blomstermotiv og ikke minst lekkert format på kortet.

Klem Fra Eva Helen

Chelsea sa...

Happy 10th Wedding Anniversary! Such a gorgeous and elegant card. Those lace are so pretty! ~Chelsea

Gry-Heidi sa...

Åh, jeg digger disse runde easel kortene dine !! De er så lekre, og dette var intet unntak!

Gratulerer med bryllupsdagen i forgårs :)

Kos deg i finværet i helgen ! Tro det eller ei, men vi har faktisk snø i hagen ennå...ikke så mye, men allikevel altfor mye :)

Klemmer :)

Aud Kirsten sa...

Ååå, herlighet noe sååå nydelig! Nydelige farger og et flott motiv:)
Ha ei flott helg!
Klem:o)

May-Bente sa...

Kjempe flott!!
Herlig format på kortet og fargeleggingen var super!

Klem fra meg:))

Jannhild sa...

Hei på deg Nancy!!
Skikkelig nydelig rundt kort!!! Vakkert ♥
Gratulerer med 10-års bryllupsdag!!

Ønsker deg en fantastisk flott dag!!
Klemmer fra Jannhild

Wenche sa...

Så lekkert rundt kort, Nancy!!! Nå fikk jeg lyst på jordbær, det er helt sikkert.
Ønsker deg en fin fin dag!

Vårklem fra Wenche :0)

Maria Therese sa...

Så lekkert kort Nancy! Ha en hærlig helg!

debby4000 sa...

Oh wonderful card Nancy, fab image and gorgeous colours.
luv
Debby

Donna sa...

Fabulous card Nancy, love your round easel card, and a Happy Anniversary to you as well.
hugs
Donna xx

Guro sa...

For et nydelig jordbærkort :-)
Morsomt med en rund easel variant.
Herlig sommer følelse i dette kortet!
Haen flott helg :-)
Klem Guro

Lambi sa...

Hei Nancy! Du som har mer erfaring enn meg med digi stempler... Ser du bruker vanntank pensel....og jeg bruker Promakers....men vet du noe om hva slags ark som er bra å bruke til utskrift? Jeg fikk et par ark av ei venninne for å prøve utskrift...det er høyglansede copic ark fra Binders...Men synes de jeg har brukt (husker ikke navn) før som er noe dyrere ark på 270 gram, er bedre når man kombinere promakers med fargeblyanter med sprit og papirpenn til skyggelegging....Jeg personlig tror det er vekten på Copic arkene som veier ca 100 gram mindre enn de andre som blir probemet...tror tykkelsen har endel å si....og sikkert også dette med glansen....litt ny på både promakes og digi så er litt forvirret på hva jeg bør kjøpe enda...vet ikke om du forsto hva jeg lurer på her heller jeg men...hehe! ;) Men hva slags papir anbefaler du altså til digi-stempeler...og gjerne om du vet erfaringer i forhold til bruk med Promakers...;)

Også har jeg en award til deg i bloggen min! :) Klem i natten