CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag 30. mai 2010

A Karen's Doodles DT card for two challenges



Look at this fabulous image:O) I LOVE it!!!!!

"Born To Ride" from Karen's Doodles
is one of some super cool Men-images from Karen's store. I have coloured it with watercolour pencils and blended with watertank brush.


To make this card:
Black Bazzil Basic
DPs from Sense, Prima and Onyxflirt
Dew Drops and sentiment (Congratulations) from Kort & Godt
Black Magic Mesh


***

I have entered this card here:

Crafty Creations #69 - Use your favorite stamp

Friday Sketchers #104 - Sketch


This card is for my brother who got his motorcycle certificate last Wednesday, congratulations;O)

Take a look in Karen's Doodles store to look at all the other cool Men's images.

***

You still have time to enter our challenge over at Karen's Doodles Scandinavia.
It is a recipe - 3flowers, 2 papers and 1 ribbon/lace, and of cause a Karen's Doodles image.

***

Thank you for stoppin' by, have a brilliant week.

Hugs,



13 kommentarer:

Lisa Jane sa...

Fab image .. and coloured beautifully
Lisa ;)

Henrikke sa...

Lekkert kort! Fint å vite at vi e flere nattescrappera her ;) Hehe :)

Tanya Rudd sa...

LOVE the image! A wonderful card.
Hugs
Tanya

LINDA sa...

This is just fantastic.. Love this cute and fun image..Super awesome coloring.. Love it!!
Hugs, Linda

Pink lady sa...

Så tøft og stilig herrekort, Nancy!
Artig motiv...flott fargelegging:-)

Ha en fin mandag! Klem Laila.

May-Bente sa...

Skikkelig stilig kort og motivet var super tøft.
Nydelig fargelegging!!!

Klem fra meg:))

craftyb sa...

fab card...your image is hilarious...i love it!! Thank you for sharing with us at Crafty Creations! bx

Riet sa...

What a gorgeous card Nancy,i love your image and your papers.

Hugs Riet.xx

Kari sa...

For et supert kort,vennen!Passer jo helt perfekt!Motivet er superstilig da!
Ønsker deg en flott mandagskveld :)

Klemmer :)

Beata Ewa sa...

Det er med skikkelig fornøyelse jeg har kikket gjennom bloggen din. Det er utrolig masse flott du lager :) Jeg kommer gjerne tilbake her, jeg :)

Var kjekt å prate med deg på lørdag :) Jeg følte at det var noe kjent med deg, uten at jeg klarte helt å plassere deg :) Nå vet jeg det :) Vi snakkes vel igjen, håper jeg :)

Ha en flott uke!

Tracey sa...

Hi Nancy, this is a great image & i love this card & the colours you've used :)

Have a great week.

Hugs
Tracey
xx

Georgia sa...

Fun image! Great job coloring. Thanks for playing at Crafty Creations!

ileana sa...

Ohh Nancy! this is great!! I love that image so much!! what a great card :-) Hugs!!