CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag 8. november 2009

Went to the fair......

......and look what I found:O)



Min lille familie og jeg tok en tur på Hjem og Hobby messen i Lillestrøm igår.
Det var myyyye gøy å se på, og myyyyye fint til mors Scrappehjørne:O)
Det var min første tur på en Scrappe messe, og det blir IKKE min siste:O)
Nå er det bare å starte julekort pressa;)

My little family went to the Home and Hobby Fair yesterday in Lillestrøm.
It was soooo much fun to look at, and soooo much fun for my Crafing corner:O)
This was my first trip to a Paper Craft Fair, and it wount be my last:O)
Now I have to start my Christmas cards;)

Ha ei strålende uke.

Have a brilliant week.


7 kommentarer:

LINDA sa...

WOW!! Girl LOOK at all those goodies.. Cant wait to see what all you do with them.. ENJOY!!!
Hugs, Linda

Gry-Heidi sa...

Herlig !!! Til tross for at det var din første tur, detta kan du *ler*.
Å men du, det hadde vært såååå utrolig morsomt å få hilst på deg. Jeg kikket etter Kari skjønner du, men så henne ikke. Jeg var der fra 10.30 og et par tre timer. Men, neste gang, Nancy, da møtes vi :o)
Ha en fortsatt fin kveld :)

Klemmer :)

Di sa...

Oh how wonderful all those goodies you have treated yourself!!! isnt it great!! sorry not been by recently but love your festive box!

Hugs Di xxxx

Tanya Rudd sa...

Wonderful Card! You are so talented.

Hugs,
Tanya

Anne sa...

Det var like før det røyk av kortet ditt ser jeg! Så masse flott du kjøpte, og alle de stemplene da! Messe er kjempegøy, og jeg gleder meg til neste høst allerede! Da må du ta deg en tur du også!! =)

Klem fra Anne

Eva Helen sa...

WOW så masse lekkert du kjøpte deg på messa.Jeg likte allt sammen.Må du kose deg med allt sammen.

Ha en fin dag.

Klem Fra Eva Helen

Jaspere sa...

This is so cute. Love what you did with it.