CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag 19. desember 2009

Merry Christmas to you all:O)



Look what we got for Christmas:O)

I live in Stavanger, in the southern part of Norway, and we are not used to snow this time of year, actually we are not used to snow at all.
If the children are lucky, they get snow for a week in February, lol.




I just too these pictures trough the window, and it is still snowing.

***

I don't know if I will be posting before the big day, so I want to wish you all a

VERY MERRY CHRISTMAS, AND ALL THE BEST FOR THE NEW YEAR:o)

See you all soon.

Huge hugs from





10 kommentarer:

Riet sa...

So beautiful photo,s Nancy.

Hugs Riet.xx

Gunn (Merete) sa...

Wow, her var det kommet snø ja. Klart det er gøy med snø når den kommer så sjelden. Riktig idyllisk og skikkelig julestemning. Dere har jaggu mer snø enn oss. :-D
Da ønsker jeg deg en riktig God Jul og ett fantastisk Godt Nyttår.
Skal nemelig prøve å bli ferdig på hobbyrommet og ta litt juleferie herfra slik at jeg kan være mer sosial med familien.
En god juleklem fra Gunn :-D

papirdilla sa...

Hei!
Kom akkurat hjem fra julebord og fikk se disse nydelige snøbildene dine. Håper dere får beholde den i jula. Det gir jo litt ekstra julestemning:)

Her snør det ganske tett nå i kveld, men vi hadde allerede snø fra før.

Håper du får ei riktig god julefeiring og alle gode ønsker for det nye året! For min del håper jeg å få litt tid til å å titte innom i jula. Har vært en travel førjulstid med liten bloggaktivitet fra min side.

GOD JUL!

Klem,
Hanne

Lisbeth sa...

Nydelige snøbilder fra Stavanger!!!
Ser faktisk ut til at vi får hvit jul her på sørlandet også i år!

Jeg ønsker deg en gledelig Jul og et riktig,riktig Godt Nyttår!
Varme klemmer fra Lisbeth

Gry-Heidi sa...

Det ser jo riktig så idyllisk ut da :o)
Jeg skulle nok ha bodd litt lenger sørover, for jeg hadde vært overlykkelig hvis vi bare hadde hatt ei ukes tid med snø i løpet av året *ler*. Det er hvitt her også, og jeg må jo innrømme at det er koselig i jula :o)

Ønsker deg og dine en riktig God Jul og et strålende Nytt År !

Klemmer :)

Kimmi sa...

Beautiful snowy photos! Love them! Wish we got snow like that!

Wrap up warm!

Hugs

Kimmi x

Kim Piggott sa...

Oh wow Nancy how fantastic!
Gorgeous pictures thank you so much for sharing!
I wish you and yours a very wonderful Christmas!
hugs
kim x

Eva Helen sa...

Nydelige vinterbilder som du har tatt ,og man får såå julestemning av dem.Jeg bor i oslo men er ikke så mye snø her ennå..bare kaldt..huttetu...minus 18 forleden.
Så fin kalender du har laget :-)

Juleklem Fra Eva Helen

CraftyC sa...

I just love the snow Nancy and we've had loads here in England. Wishing you and your family a very merry christmas!
Clairexx

Joyce across the Pond sa...

Just popping in from a snowy Northern Ireland to wish you a Happy Christmas....I have been to Stavanger and also all over Norway and loved it all.
Best regards

Joyce