CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag 12. desember 2009

Michelle Perkett Challenge #7




Michelle Perkett Challenge #7 over at Paper Craft Planet is a Recipe Challenge:

1 - RIBBON
2 - PATTERNED PAPERS
3 - EMBELLISHMENTS
4 - EQUAL SIDES... A square card... no required size, just square. *grin*

Only other guidelines, one of Michelle's images is preferred.

The image is "Snowman with heart" designed by Michelle Perkett.
Coloured with watercolour pencils and watertank brush, and I have added some Stickles "Frosted lace" to the snowman and flower.

I have made a frame of "Silver" Stickles over the ribbon frame.

For this card I have used:

Purple ribbon
Pattern paper from Karen Foster
Purple Bazzil Basic
Gem flowers, flower and brads are from stash.

***

The inside of my card.
I will add a picture of our children on the right page.

The back of my card.

Thank you for looking.

Have a great weekend.




6 kommentarer:

Kim Piggott sa...

Oh such a super cute card Nancy!
hugs
kim x

Kari sa...

Enda et flott kort,vennen!Snømannen er herlig!Lekker blomst!
Ikke stresse for mye nå da ;0)
Ha en flott dag:)

Klemmer:)

Gry-Heidi sa...

Kjempekoselig kort! Nydelig pyntet, og snømannen er så søt :o)
Bare koselig hvis du vil "kopiere" kortet mitt :o)
Normalt (jeg inngår nok ikke i den kategorien) så skal det gå fort å lage dette :o) Jeg malte seks motiver (brukte ingen), brettet juletre i tre forskjellige ark, knotet og bannet :o) .... og var ferdig etter fem timer *LER*. Ikke rart jeg ikke kommer i mål :o)))

Her går det også i film hos "barna", sofa´n og noe godt i glasset for oss litt eldre :)

Ha en fortsatt fin kveld :o)

Klem :)

Riet sa...

So Nancy,what a beautiful card,i love your image.
So gorgeous papers and colours.

Hugs Riet.xx

Eva Helen sa...

Heisan.
Takk for en kjempe koslig kommentar.
Jeg har det bare bra, men er litt stressa ,men mangler bare ett kort til nå ,så er alle julekortene i boks.Jeg ser du er i full sving og jammen har du laget mange siden jeg var her sist.Varierte og med herlige motiver og flotte kort.

Klem Fra Eva Helen
.

Anne sa...

Kjempestilig kort med lekre detaljer Nancy!

Klem fra Anne