CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag 27. mai 2009

Cute Card Thursday Challenge 61

Cute Card Thursday har denne uken
"A sporting chance" som utfordring.


Jeg har lenge hatt lyst til å prøve meg på et konvolutt-kort.
Idag kom en stor pakke med mange nye Rakle stempler fra Scrapmagasinet,
og oppi den lå ei Rakle som løfter vekter.
Jeg kjøpte mine Rakle stempler hos Nikki.



Vektløfteren Rakle stemplet jeg på tagen inni kortet.
Teksten "Superchick" er limt på med 3D-puter.

Jeg har brukt dekor ark fra Nille.
Små glassperler som jeg har sydd på arket.
Distress Ink "Walnut stain" og embossingpulver til motiv og takst.
Prima blomster
Charm- engelen har en tekst bakpå
"Made for an angle"
Blonde og sløyfe fra Kort og Godt.




Baksiden av konvolutten er dekket med perlebrodert ark.



13 kommentarer:

Kim sa...

Nancy that is GORGEOUS! WOW look at all the stunning elements you have there! Beautiful, AMAZING, STUNNING! So pretty hun!
Hugs~ Kim

Kari sa...

Hei vennen! Nyyydelig kort :)
Klem Kari :)

Nyten sa...

Skikkelig søtt kort!! Ingen ende på kreaviteten din for tida:-)
Klem:))

chelemom sa...

Gorgeous!!!!

Gry-Heidi sa...

Sååå nyyydelig, og så kule stempler!! OMGosh, tenk at du har sydd på perlene da, skikkelig lekkert Nancy ! (jeg hadde kanskje klart en perle hvis motivasjonen var på topp :) Flink er du !!!

Klem :)

May-Bente sa...

Knall flott var konvorlutt kortet ditt!!
Herlige papirer du hadde brukt og de perlene da, for et arbeid. Gosj!!!

Klem:))

RitaK sa...

Supersøtt konvoluttkort :-)

Lene sa...

Nydelig konvoluttkort! Ser du henger deg på utfordringer du å, det er bra! Er jo ikke så mange nordmenn på de forskjellige utfordring bloggene :)

Klem

Bunny-Zoe's Blog sa...

I spotted your name on your comment left for Jorunn and just had to see if it was you ;-) Your envelope is so pretty Nancy and I love the gorgeous details, Big Hugs, Nikki x

Jorunn sa...

Nææ så stilig!! herlig konvoluttkort og stilig inni med ei sporty chick! =D
Lekre detaljer og farger!

klem,
jorunn

Maya sa...

Nydelig konvolutt kort!!
Og så stilig med motivet på innsiden sammen med teksten!!
Ha en flott dag,Nancy :)
Go`klem fra Maya.

Arwen sa...

Wow Nancy , it's amazing =) Looks very precious!

xoxo Arwen

Niki Estes sa...

This is beautiful, Nancy! I love the colors, lace, glitter, everything!