CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag 23. mai 2009

Sukkersøtt Utfordring #41

Sukkersøtt utfordring #41
denne uken går ut på å ikke fargelegge stempeltrykket.
Akvarellarket med motivet på har jeg svampet med fire farger Versa Color
(rød, oransj, hvit og seafoam)
Motivet er Magnola sin Edwin,
stemplet med Impress Ink Jet Black.


Svigerfar har bursdag, og liker godt et glass vin,
og er veldig glad i noe godt å bite i:O)
Jeg har laget vintag til en rød vin, og en hvit vin.
Forskjellen er rød kant rundt den til rød vinen.
Edwin fikk plass på tagen også.



Kortet har jeg laget til en eske til to store plater melkesjokolade,
(en med nøtter som passer til rød vin,
en med jordbær som passer til hvit vin.)
I bunnen av esken er det limt inn en kartong "tunge"
slik at ikke sjokoladen sklir ut.


Jeg har brukt Mint Bazzill kartong
2 Dekorark fra Precious Metal
Et fra My Mind's Eye.
Bånd fra Bauer
Tekst fra Kort og Godt
og "Kort i hodet".

Sentiments: "Happy Birthday" and
"You are never too old to dream new dreams"



15 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Herlighet, så kreativt og gjennomtenkt, Nancy!
Dette var skikkelig flotte saker! Kjempestilig!

Klem fra frk. lakenskrekk :O

Jorunn sa...

Nææææ så stiligt!!! Du fikk jo flott til uten å fargelegge stempeltrykkene!!! Kjempeflott gaver å gi bort!

Klem,
jorunn

Hege-Annie Simonsen sa...

Så flotte saker i fine farger!! Stilig!

Takker for hyggelige kommentarer i min blogg. Det varmer, skal du vite!! :) God søndag til deg - mulig jeg skal lage noen bryllupskort utpå dagen en gang, men har ikke helt bestemt meg. har nemlig noe lesing å få gjort først! KLEM

Lisbeth sa...

Kjempestilig, flott måte å utføre denne utfordringen på!!!
Klem,Lisbeth

Bente sa...

Kjempesmart!!!

Lena Katrine sa...

Stilig bruk av sirkler!!! Smart løsning på utfordringen! Takk for at du er med!

Ha en flott søndag! Go'klem

Nyten sa...

Veldig flott!!
Tenke han sette pris på den gaven der:-)
Klem:))

Nina sa...

Wow, så kreativt og flott resultat!! :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei igjen! med barnefri denne helga, ble det jo en del tid til hobby. Jeg prioriterte hobby, rettere sagt. :) Klart jeg har mye annet å gjøre! Oppvasken roper, - må vel ta den! ;)
Ha en fin søndagskveld! *klem*

Camilla sa...

Så utrolig stilig!! Og ikke minst kreativt!:)
Klem, Camilla.

May-Bente sa...

Kjempe stilig, denne oppgaven klarte du med glans!!!
Klem:))

Maya sa...

Råååstilig,Nancy!!
Så herlige tagene var og så flott sjokolade eske!!
Vil tro mottaker blir storfornøyd :)
Klem fra Maya:)

Aina sa...

Så smart, og så lekkert :O)

Aud sa...

Utrolig stilig og lekkert gavesett du har laget til svigerfaren din!♥♥♥

Klem,
Aud

Hanne sa...

Oi, så flotte tager og eske du har laget da, Nancy! Dette ble nok svigerfar strålende fornøyd med å få, kan jeg tenke meg! Likte fargene så godt, flott idé å sette sammen sirkler sånn - og det stempelet kom så godt frem - STILIG!

Sukkersøt klem :)