CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag 20. mai 2009

Sukkersøtt Utfordring #40


Denne ukens utfordring hos Sukkersøtt er:

Vi vil se noe fra dyreriket på kortet ditt, det være seg stempel eller mønsterark.

Jeg fant disse skjønnassene hos High Hopes, og falt pladask!
Med passende tekst "Love is in the air!" var det bare å sette igang.

Jeg har brukt ark med glitter fra Nille
Hjertene bak motivet er fra Exchangeable Clear Stamper "Hjerter"
Grønt embossingpulver til gress
Sjøyfebånd fra Kort og Godt
Swirler og "made by" er fra Inkadinkado Clear Stamps
"Dot Flourishes" og "Fancy That" kjøpt på Scrappejungelen
Tekst inni "Ditt smil varmer mitt hjerte" er Smil fra Kort og Godt.


12 kommentarer:

-hanne sa...

Søtt og romantisk! Visste ikke at nille hadde sånne mønsterark...

Merethe sa...

Wow så flott!
Du er så kreativ og effektiv at jeg blir nesten svett;-) Utrolig mye gøy du lager! Nydelig stempel. PS prøvde forresten den blomstertutorialen;-) Den fristet til mersmak!
HA en strålende langhelg;-)

Nina sa...

Heisann!

Takk for koselig kommentar i min blogg *klem*

Kortet ditt er bare så nuuudelig, og det stemplet falt jeg pladask for :)

Tiina sa...

Tack för din fina kommentae, du har gjort ett jätte fint kort och har mycket fint på din blogg!

Nyten sa...

Åå, så nydelig dette var!! Og sååå søtt stempel:)
Og tusen takk for veldig oppmuntrande kommentar!!
Klem:))

RitaK sa...

Herlig romantisk kort Nancy :-)

Lena Katrine sa...

Dette var gromt! og så lekkert papir! Det har jeg ikke sett hos Nille før...

Ha en super torsdag! Go'klem

Gry-Heidi sa...

Åhh, så herlig!! Skikkelig lekkert papir, og det stemplet var jo bare sååå søtt da!!

Klem, Gry-Heidi

PS. Tenkte meg at det var du som hadde strikket ja:) Helt nydelig var den, og du er superflink til mer enn kortlaging :)

Saskia sa...

Lovely card!

Greetings,
Saskia

Aina sa...

Så herlig kort! Og så supersøtt stempel. Kjempeflott! Ja, mange av papirene de har på Nille er faktisk veldig fine, og det er vel dette et bevis på :O)

May-Bente sa...

Åååå dette var bare helt skjønt!! herlig motiv og oppsettet ditt var utrolig lekkert!!!

Klem:))

Heidi sa...

Ååååå sålekkert dette var. DE nydelige fargene og detaljene. Likte det kjempegodt - så flink du er

Klemmer fra
Heidi