CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag 3. mai 2009

StampARTic mai utfordring.

Skissen er hentet fra månedens utfordring hos StampARTic.


Jeg har brukt rosa Bazzill kartong til selve kortet.
Scrapbookark med glitter fra Nille "Oriental".
Tea-bag folded sommerfugler,
sølv og hvit Versa Color.
Rosa ståltråd,
mørk rosa eyelets.
Motivet er "Brushed Rose" fra Paper Inspirations.
Tekst fra Kort og Godt.



Dere vil nok få se disse sommerfuglene mine endel ganger,
ihvertfall nå sommerstid:O)
Håper dere ikke går lei.



11 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Jeg blir ikke lei av sommerfuglene dine - Nydelig!

Ha en flott søndag! Go'klem

Nyten sa...

Skikkelig kule sommarfugla!!
Klem:-)

papirdilla sa...

Sommerfuglene er kjempefine. Fargene er også veldig delikate. Flott kort!

Klem,
Hanne

Jorunn sa...

Ååå så herlig kort, nydelig innside og flott bruk av skissa!!! Masse herlige detaljer!

Takk for at du deltar!
Klem,
Jorunn

Maya sa...

Knall flott kort!!
Lekre farger og motiv!
De sommerfuglene dine kan man vel ikke gå lei av,de er jo bare sååå lekre!!
Ha ei flott ny uke,
klem fra Maya :)

Paiku sa...

Like this card very much. Just love those butterflies and you have so nice inside also.

Monica Anderberg sa...

Underbart kort! Gillar dina fjärilar! Superfina!!
Monica

Lisbeth sa...

Kjære deg, dine nydelige sommerfugler går vi slett ikke lei!!! Superfine er de!!!
Masse mandagsklemmer fra meg!

Lena Katrine sa...

Hei igjen snuppa!

Jeg har en award til deg i bloggen min :o)

Merethe sa...

Heisann;-)
Så utrolig flott kort... og så flink du er til å beskrive hva du har gjort og brukt... her har jeg noe å lære;-)
Klem

LINDA sa...

Gorgeous card.. Love the butterflies..Very Lovely work..
Hugs, Linda