CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag 18. mai 2009

Loveaward fra Linda og Gry-Heidi;O)



Tusen takk, Linda og Gry-Heidi:O)
Det er en glede å stikke innom til dere for en titt!
Takk for gode ord og inspirasjon.

Jeg ønsker å gi den videre, og siden jeg har fått to,
velger jeg å gi den videre til seks stykker!

Lena Katrine
Lisbeth
Linda
Merethe
Maya
May-Bente

Disse damene kommer innom med jevne mellomrom,
og er virkelig en inspirasjonskilde, både i ord og kreativitet:O)


5 kommentarer:

Maya sa...

Åhhhh så koselig,Nancy!!
Tusen hjertelig takk,den varmet godt idag på en gråværsdag :)
Tusen takk også for gode ord,de varmer!!
Ha ei flott ny uke,
Go`klem fra Maya:)

Lisbeth sa...

Å tusen millioner takk, Nancy! Jeg ble virkelig rørt og bamsen er jo så skjønn!!!
Selv må jeg takke for alle dine varme ord til meg, det setter jeg virkelig pris på,tusen takk!
Masse klemmer fra Lisbeth

Nyten sa...

Tusen, tusen takk Nancy!! Dette gjorde meg glad:-)
Vil og sei tusen takk for alle dei utrulig flotte kommentarane eg får av deg, dei lyser opp kvardagen min!!
Klem:))

Merethe sa...

Oi oi... tusen hjertelig takk Nancy. Setter utrolig pris på denne;-)
Det er alltid så kjekt å lese de flotte gode kommentarene dine hos meg. Smiler hver gang;-)
Tusen takk igjen!
Stor klem fra regnfylte Bergen;-)

Lena Katrine sa...

Tusen, tusen takk vennen! Så koselig at du tenkte på meg - det setter jeg stor pris på!

Go'klem