CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag 5. juni 2009

2 Sketches 4 You

Laura's Sketch 27


2 Sketches 4 You har en Utimate Card Showdown
som strekker seg fra 1. juni til 5. juli ( for den som er heldig og blir med videre)
Juryen trekker ut 30 som går videre i første runde, 20 i neste, o.s.v.
Spennende:O)

Jeg har valgt å lage et bryllupskort.
Jeg har brukt "Tails Of True Love" fra Stampabilities som motiv.
Motivet er fargelagt med Derwent Watercolour Pencils.

Jeg har brodert for hånd "skogmusa i kornet"

Kortet er av Burgunder Bazzill kartong
Dekorark fra: Scrapbook Walls
Christine Adolph
Imaginisce

Luken lukkes med en magnet.
Inni luken er det laget en lomme til å putte penger oppi.
(Sentiment: For the Newlyweds on their day)
Tekst stempelet er kjøpt fra Kreativ Hobby Design.


Innsiden av kortet, med plass til en personlig hilsen.

Sentiment: Live one day at the time, and make it a masterpiece.
(Kjøpt fra Kort i Hodet)


Mitt personlige stempel er kjøpt hos Scrapmagasinet.


Ønsker dere alle en fin dag:O)


18 kommentarer:

KimmyS sa...

Goodness, your card is so cute
Thank so much for taking part in the UCS

CraftyC sa...

Its gorgeous Nancy and the insert is beautiful as well
Clairex

Laura Davis sa...

Darling! Your stitching is stunning:) Thanks for playing at 2S4Y!
Laura & Kazan

Latisha sa...

Such a cute card and very creative fold!

cheryln sa...

adorable!

Gry-Heidi sa...

Åhh, så vakkert, Nancy! Du er bare sååå flink, og tenk å brodere for hånd og da! Nydelig stempel og farger også:)

Klem :)

PS. Jeg har ikke lagd kort på ei uke nå, og har skikkelig abstinenser... :o)

Anja (scrappie) sa...

Wow love your stitching.

May-Bente sa...

Det var helt nydelig, herlig motiv!!
Og du imponerte vanvittig med den musa du hadde sydd for hånd. Kjære min hatt å flott den ble. Hvordan i all verden har du klart det, har du hatt mønster å gå etter???

Klem:))

Julie sa...

Gorgeous stamps I love the stitching.

Kari sa...

Hei vennen!For et lekkert kort!! Nydelige farger!! Du er jo såå flink :)
Ha en kreativ helg du også, hils
Klem:)

Jorunn sa...

ÅÅå så lekkert!!! Herlige duse farger og så nydelig med den håndbroderte musa og kornet!!! Wow...
Stilig lukke mekanisme også!
Lykke til i konkurransen!
Eg reiser på 1 vekes ferie no, ellers skulle eg jammen ha hivd meg med eg også!
Men får heie på deg eg no! =)

Klem,
Jorunn

Kim sa...

What a super cute card Nancy! It's adorable!!!!! Good luck on the challenge hun! Hope you have a wonderful weekend!
Hugs~ Kim

Naoual sa...

Nancy your card is beautiful, the image is adorable and your stitching is truly AMAZING!!

Have a fabulous day,

Hugs, Naoual

TaraG sa...

Nancy this is soooo fabulous...your mice are sooo cute. Stunning colouring! I love the stitched mouse that is really outstanding!
Hugs,t

Teresa Kline aka va.sunshine sa...

wow, this is soooo cute, nice work!
enjoy *~*

Mona L. Pendleton sa...

Very adorable critter card! :) Love what you did with the sketch! Thanks for sharing! Hugs, Mona

Nyten sa...

ÅÅÅ, så søtt dette var!! Knallsøtt stempel og så flott håndsøm!! Korleis har du klart det????
Håpar du har ein fin søndag!
Masse klemmar frå Linda:))

milli sa...

Wow! For et kort! Så lekkert med den broderte skogmusen!:)

Klem fra
Camilla