CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag 20. juni 2009

Sukkersøtt: Utfordring #45


Sukkersøtt har denne gang som utfordring:
Lag et monokromatisk kort, altså et kort som går i forskjellige toner av bare èn farge.


Sønnen min skal i 10 års dag, til en kamerat som elsker biler.
Jeg har ingen bilstempler, så da fikk jeg finne på noe annet.
Hos Stitching Cards finner man mange flotte motiv.
Jeg kjøpte mønster, lastet ned, så var det bare å begynne å sy.
Slik ble resultatet:O)

A friend of my son, who loves cars, is having his Birthday.
As I do not have any car-stamps, I had to do something else.
At Stitching Cards they have lots of images.
I bought one, and started sewing.
This is how it turned out:O)


Edwin fra magnolia er stemplet med Impress Jet Black og Heatembosset.
Skrift, swirler og andre former er skåret ut med Slice.

Jeg har brukt Ubleket Bazzill
Dekorerk fra Marvel, Imaginisce og Stella Ruby.

Lomme inni til penger.

Personlig stempel fra Scrapmagasinet.


Takk for at du tittet innom:O)
Ha en trivelig dag.

Thanks for stoping by:O)
Have a great day.





13 kommentarer:

May-Bente sa...

Kjære tid å stilig.... du er rå på søm!!


Ha en flott helj, Klem!!

Kari sa...

Hei! Dette ble jo stilig!! Bilen ble råtøff!!
Dette kan du.. :)
Casper ble vel fornøyd når det ble bil på også,tenker jeg :) Stilig ark også :)
Ha en kreativ dag :)
Klem :)

Jorunn sa...

Wow så stiligt!!! Den sømmen din er berre konge altså!!! Herligt!

Klem,
jorunn

Gry-Heidi sa...

Hva du får til du!! Hva skal du med bilstempler når du kan sy så flott :o) Dette var skikkelig stilig og tøft guttekort!!

Klemmer :)

Tiina sa...

Mycket läckert rött kort!

Eva Helen sa...

Så flott kort og så flink du er til å sy.

Takk for kommentaren på bloggen min.

Klem fra Eva Helen

Kort og Søm sa...

Utrolig kult med den broderte bilen!!
Fredrikke :o)

Nyten sa...

Dette var nydelig flott!!
Og du er jo så flink å sy! Skikkelig kult blei da!!
Er litt misunnelig på kor kreativ du er for tida altså:-) Er vist heilt tomt hos meg:-)
Ha ein fin dag vidare!!
Klem:))

Maya sa...

Milde makaroni!!!
Noe så utrolig vannvittig stilig!!
Herremin du trenger da virkelig ikke noen bilstempler,du bare tryller ivei med nål og tråd du!!
Noe av det flotteste jeg har sett på lenge!!
Klem fra Maya:)

Marianne sa...

Vanvittig stilig!!!
Og takk for "mønsterlinken".
Hmm, vet ikke om jeg tør handle sånn, og laste ned. Det er veldig fort gjort at jeg dumper borti noe data-greier jeg ikke forstår meg på...

Ha en fiiin dag.
Klem Marianne:)

Merethe sa...

Nææh så tøft! Syr du disse for hånd? Du og du, din kreativitet tar jo ingen ende jo;-) Du imponerer stadig;-) Og så rødt da, det er min farvorittfarge (selv om jeg faktisk kun har laget ett rødt kort)

Anonym sa...

Hei Nancy

Bilkortet va kjempetøft! Kan tenke meg det falt i smak hos han som fikk det.

God sommer!
Hilsen frøken Christine ;-)

Marimer sa...

Increible trabajo de bordado, es fantástico, felicitaciones.
Saludos