CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag 1. juni 2009

Sukkersøtt Utfordring #42

Utfordringen hos Sukkersøtt denne gang er å bruke
MINIMUM
5 ulike stempler på fremsiden av kortet.


Jeg har nettopp kjøpt meg en samling Rakle stempler fra Scrapmagasinet,
og var aldri i tvil: Det måtte bli et "Familiebilde"
Jeg fikk brukt 6 Rakle stempler på motivet.
Tekst fra High Hope
To "swirler" langs kantene
- fra Exchangeble Clear Stamper

Totalt har jeg brukt 9 forskjellige stempler!
Det ble endel maskering, men jeg hadde det kjempe gøy.

Kortet er mørk brun Bazzill kartong
Dekorark fra We R Memory Keepers

12 kommentarer:

Maya sa...

Rååååstilig familiebildet!!
Maskering er gøy :)
Ha en flotters mandag,
klemmer fra Maya:)

Jodi sa...

Wow! I love the scene you created with these stamps. That must have took some time to create.
Hugs
Jodi =)

Jorunn sa...

kjempestilig familiebilde!
Stilig design på kortet også!

klem,
Jorunn

Stampinupnicole sa...

You did a great job on masking all these stamps, you're really talented !!

Hugs Nicole

Kari sa...

Hei du!
For et stilig familiekort :)

Klem :)

Gry-Heidi sa...

Jeg hadde virkelig sansen for dette flotte familiebildet :) Det var kult og stilig!! Jeg synes også det er morsomt å maskere, men jeg har litt lett for å glemme og bruke denne teknikken.

Klem, Gry-Heidi :)

Nyten sa...

Skikkelig kult familiebilde:-) Er egentlig utrulig gøy å maskere, bare ein tar seg tid til det!
Klem:))

Kim Piggott sa...

Oh such a fabulous scene! Love how you have put all your images together. Brilliant work!
hugs
kim x

May-Bente sa...

Skikkelig stilig!! Vanvittig flott maskert:=)

Klem:))

Bea sa...

Stilig kort :o) Skjønner at jeg må lære meg maskering, for det gir jo så mange muligheter

Hilde sa...

Takk for kommentaren!!
Flott kort og maskering!!

-hanne sa...

Næmen, for noen herlige stempler, da! Flott maskering, og artig kort :-)