CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag 19. juni 2009

Lemonade Award


I got this amazing Lemonade Award from Kim at Poppy Petal Designs.
Thank you so much, Kim, I means alot to me :O)

The award is for "Great attitude and gratitude,"
and I am supposed to give it to 5-10 people that deserves it.

Denne fantastiske Lemonade Awarden fikk jeg av Kim, Poppy Petal Designs.
Tusen takk nok en gang, Kim, det betyr veldig mye å få en sånn bemerkning:O)

Den står for "Great attitud and gratitude",
og skal leveres videre til 5-10 andre som fortjener den.

I think these amazing women deserves it.
They have gratitude and great attitude to their blogfriends:O)
Thanks for being who you are:O)

I tilfeldig rekkefølge har jeg valgt disse fantastiske damene.
De er takknemlige og har en utrolig flott holdning til bloggingvennene:O)
Tusen takk fordi du er den du er!

May-Bente
Gry Heidi
Kari
Linda
Merethe
Kim P
Claire
Kim (Crafts by Kim)
Jodi
Jorunn

11 kommentarer:

CraftyC sa...

Thankyou so much Nancy for passing this onto me. Its a lovely gesture and I will post it on my blog over the weekend!
Hope the sun is shining for you!
Clairexx

Kim Piggott sa...

Oh wow congratulations Nancy!
You are so lovely to pass this onto me thank you very much it means so much!
hugs
kim x

May-Bente sa...

Tusen, tusen takk, Nancy!!!
Jeg ble virkelig glad for den, forter meg for å legge den inn på bloggen min:=)

Stor klem:))

Gry-Heidi sa...

Du er jo bare så snill og god da :o) Tusen, tusen takk!! Setter veldig stor pris å få denne!

Klemmer :)

Gry-Heidi sa...

Jeg glemte jo å si at du får den tilbake med en eneste gang :o) Det ligger en til i bloggen min som er deg vel unt og ikke minst, velfortjent!!

Klemmer :)

Jorunn sa...

Ååå Nancy, så hyggelig!!! *klem*
Denne så eg ikkje i sted når eg var innom!
Tusen tusen takk og vet du, denne gir eg et eksemplar tilbake til deg, da du er en utrolig hyggelig bloggvenninne, som alltid har varme ord å dele i bloggen min! Tusen takk for det!

Ha en kjempeflott lørdag!

Klem,
Jorunn

Jodi sa...

Congratulations on your award Nancy!!! Thank you so very much for thinking of me and passing this on to me! Hope you are having a great weekend!
Hugs
Jodi =)

Gry-Heidi sa...

Hei på deg :)

I dag har jeg kost meg ute i det nydelige været, og samlet masse energi til kortlaging :o) Den energien er vel stort sett alltid der, hvis jeg skal være ærlig :)

Stjerne malen fant jeg her:
http://jackietopa.typepad.com/StarCard.pdf

Syntes den så så avansert ut, men den er kjempe enkel :) Gleder meg til å se hva du tryller frem:)

Klemmer fra meg :)

Nyten sa...

Tusen, tusen takk!! Denne sette eg stooor pris på, og sender den rett i retur!! Er det nokon som fortjener den så er det nå du!!!
Klem:))

Kim sa...

Oh Nancy, thank you SO VERY much! You are too sweet and so kind! I am so glad to call you my friend! Sorry I haven't been able to comment at all lately on your gorgeous work! They are all great!!! We just got back from vacation on Sunday and I started my summer courses today for the next 6 weeks so blogtime will be limited to do homework :(

Again, thank you so much for making my day!!! After a long day of school to come home to this was the BEST feeling!!!

Big Hugs~ Kim

Merethe sa...

OI, denne var jo en virkelig ære å få! Og alle de flotte ordene dine;-) Tusen hjertelig takk Nancy, dette settes meget stor pris på!
Stor klem - Merethe