CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag 8. juni 2009

StampARTic første juni utfordring

Et kort innlegg fra meg i dag.
StampARTic har denne skissen laget av Marianne.



Motivet er fra Rakle kolleksjonen til Scrapmagasinet
fargelagt med Derwent Watercolour Pencils og Stampin' Pastels.
Bakgrunnsarket har jeg "svampet" med oransj og mørk rosa Versa Color Ink.

Store og små roser har jeg laget etter inspirasjon fra denne tutorialen.
Litt glitterlim.

Ark: Burgunder Bazzill kartong
Dekorark fra: Creative Imaginations og
We R Memorie Keepers
Swirler fra Inkadinkado
Tekst fra Making Memories
Hjerte "dråper" og små, grønne blomster.



Hyggelig at du titter innom.
Ha en fortsatt fin dag:O)






Hadde bare lyst å vise hva jeg fikk av min mann i sommergave:O)
(Den brukte jeg til å kutte sirklene med på kortet over.)
For å finne ut hva maskinen er god for, gå inn på Whyslice.com linken her Jeg ble ihvertfall fornøyd:O)

11 kommentarer:

Merethe sa...

For et utrolig vakkert kort Nancy!
Veldig flott med alle svirlene du har stemplet på og flotte farger. De blomstene var utrolig flotte og gjorde seg meget god på kortet. Kjempeflott sammensetning;-) Det er så kjekt at du legger ut linker til forskjellige tutorials også. Og for en grei mann du har;-) heeh jeg tror jeg må prøve å hinte litt til min at sommergaver er en lur ide;-)
ha en flott kveld videre;-)
Klem Merethe

Kari sa...

Hei vennen! Vakkert,vakkert!! Blomstene ble jo bare så lekre!! Flink du! :)

Klem :)

milli sa...

For et utrolig fint sommerkort! Skikkelig glade fine farger, og så flotte blomstene var!
Skulle ønske jeg hadde en mann som var så snill, for en sommergave!!
Klem fra
Camilla

strawberry fields sa...

this is such a pretty card....totally love it!
fiona x

Arwen sa...

Hey Nancy :)
This card is so gorgeous! I love the image.
By the way - my Blog URL changed:
http://arwen-mccullen.blogspot.com/

xoxo Arwen

May-Bente sa...

Herlig sommerkort!!
Skjønne farger og rosene dine ble kanon flotte!!
Imponert!!

Klem:))

Peet sa...

Such gorgeous card, Nancy!!
Peet x

Gry-Heidi sa...

Helt nydelig!! Og du er en tryllekunstner med papir, de rosene ble bare såå utrolig skjønne!

Gjett om det er noen her som skal få se bildet av sommergaven, hi, hi :O)

Klem :)

Jodi sa...

Very pretty card, I love the cute image, flowers and you did a great job on the sketch!
Hugs
Jodi =)

Nyten sa...

Flott kort,i fine fargar og heilt nydelig bakgrunn!!
Kjekk mann du har:-) Kva andre ting kan den maskinen laga?? Er det ein sånn "må ha" ting:-)
Ha ein god dag vidare!
Klem:))

Nancy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.