CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag 2. august 2009

Some awards for me:O)

This award I got from lovely Kimmi. She is a fellow DT member of the Stampin' family.
Thank you so much Sweetie;O)

I have met many lovely friends here in Blogland, and my Circle has grown.

I want to pass this one on to the ladies that have made me a part of their

Circle of Friends.


Kari
Gry-Heidi
May-Bente
Merethe
Linda(Nyten)
Lisbeth
Linda
Lena Katrine
Camilla(Juleskrulla)
Riet
Kim
Jorunn
Maya

I also want to give this award to the same people.
I do appreciate your friendship:O)


These next lovely award I got from Linda, thank you so much Sweetie:O)

I have been so lucky to be included to the Stampin' family over at Stampin' for the Weekend.
The girls there are pretty amazing, and I want to pass this one to each and everyone of the girls.



13 kommentarer:

Juleskrulla sa...

Hei, Nancy! Tusen takk, dette var veldig hyggelig!! Men du? Jeg trenger din hjelp, for jeg vil jo gjerne sende videre, men hvordan legger jeg til de jeg vil sende til?? (Jepp, jeg er en grønnskollling - !)

Klem, Camilla

Juleskrulla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kimmi sa...

Congratulations on your awards!
Hope to catch you some time soon!
HUgs

Kimmi xx

Anonym sa...

Hi,congrat for your award ,your blog is beautiful....JLaura

RitaK sa...

Tusen takk for koslige "awards" Nancy :-)Hyggelig med gode bloggvenner, og kanskje møtes vi en dag på et treff eller noe, hihi..

May-Bente sa...

Tusen tusen takk, awardene var nydelige.... vit at jeg setter pris på deg også, Nancy:=)

Masse klemmer fra meg:))

CraftyC sa...

Wow Nancy, fab award, thankyou very much and am proud to say you are a great friend!
Clairexx

Kimmi sa...

Thank you so much Nancy! You so deserve your award, Thank you for mind :D

Hope you are well friend. I love your card up there ^^ for the Truly Scrumptious Challenge. Those little hedgies are so cute (are they hedgehogs?), and the papers and flowers are beautiful!

Hugs

Kimmi xx

Jorunn sa...

Ååååååååååååå så snill du er! Tusen taakk for award! Er så glad for å ha deg i min blogg-familie, så et eksemplar går tilbake til deg frå meg!

Stor stor klem!!

Gry-Heidi sa...

Tusen, tusen takk vennen :) Så koselig å få denne awarden av deg! Jeg setter stor pris på awarden, og ikke minst, å ha blitt "kjent" med deg :o)

Klemmer :)

Kim Piggott sa...

Hi Nancy,
Your card is just so adorable!
Love your sweet image and your fabulous design!
Gorgeous colours and love all your pretty detail!
Congratulations on your well deserved awards!
Sending you a big hug from me to thank you so much for passing this award onto me I am just delighted to receive it from you!
hugs
kim x

Lisbeth sa...

Tusen,tusen takk kjære deg, disse to satt jeg virkelig pris på. Du er bare skjønn!!!
Masse klemmer fra Lisbeth

Maya sa...

Åhhh kjære snille Nancy!!
Tusen tusen takk for prisen!
Du er en knupp som vil sende den videre til meg :)
Det setter jeg stor pris på *klem*
Go`klem fra Maya :)