CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag 3. august 2009

Truly Scrumptious Challenge 12

Truly Scrumptious Cahllenge 12 has this lovely sketch.


I have mad a weddingcard using the sketch for inspiration.


For the card I have used Brown Bazzill Basic
DP's from Autumn Leaves, DCWV and Heidi Grace Designs.

The cute image is from Stampavie.
I have coloured with my Derwent Watercolour Pencils and waterbrush.
I have distressed the edges with Distress ink "Walnut Stains".

The sentiment is from KH Design saying: "To the newly-weds on their day"

The borders are punched with my Geo Punch "Lace"

The sentiment inside the card is saying:
"Live one day at the time and make it a masterpiece".

On the back of the card I have put my personal "Handmade by" stamp from Scrapmagasinet.

Thanks for popin' by:O)




19 kommentarer:

RitaK sa...

Oi,så søte... Koslig kort :-)

Jorunn sa...

Nydelig kort i herlige farger og lekkert gjennomført som alltid!

Klem,
Jorunn

crafty amy sa...

This is soooo cute! The colour combo is just perfect for this image and I love that border punch :D
Thank you so much for the award hun you are such a lovely person and I feel so lucky to be "working" with you.
Hugs

Amy xx

LINDA sa...

OH I LOVE IT!! I have this image and havent even used it yet.You have inspired me to get it out.Love the colors, and that punch is awesome.Very Lovely work..
Thank you so much for the awards.I'm so honored..And I really appreciate it..
Hugs Linda

Gry-Heidi sa...

Herre min hatt, dette var lekkert !! Nydelige farger og papir du har brukt, og det ble så stilig med borden.
Stemplet er nydelig, jeg har vært å kikket på det et par ganger men har ikke fått somlet meg til å kjøpe det ennå. Flotters fargelagt!!

Klem :)

PS. Tenkte å ta meg en bloggrunde mens jeg venter på solen, og for å si det sånn... jeg rekker nok mange blogger :o)

Gry-Heidi sa...

Herre min hatt, dette var lekkert !! Nydelige farger og papir du har brukt, og det ble så stilig med borden.
Stemplet er nydelig, jeg har vært å kikket på det et par ganger men har ikke fått somlet meg til å kjøpe det ennå. Flotters fargelagt!!

Klem :)

PS. Tenkte å ta meg en bloggrunde mens jeg venter på solen, og for å si det sånn... jeg rekker nok mange blogger :o)

Kari sa...

ÅÅ..dette ble nydelig,Nancy!Flotte farger sammen og herlige detaljer:)
Vakkert bryllupskort:)
Takk for awarden,min venn:)

Ha en fin dag:)


Klem,Kari:)

debby4000 sa...

Lovely sweet card, beautiful papers and cute image.
luv
Debby

Sharon sa...

This is adorable Nancy. It's such a cute image and I love the colours. Thanks for joining us at TS.

Riet sa...

What a gorgeous card Nancy,i love the image and papers.

Hugs Riet.x

May-Bente sa...

Å så skjønne de var... nydelig kort, Nancy!!!
Herlig fargesammensetning og detaljer.

Klem:))

Nyten sa...

Hei sjøl du:-)
Kjekt å høyra frå deg!!
For eit heilt nyydelig søtt kort!!! Skikkelig skjønt!!
Tusen tusen takk for awarden, eg sette veldig stor pris på at eg får vere i din sirkel:-)
Gleder meg til å komme heim å få lagt den inn på bloggen min!
Ei fortsatt fin veke.
Klem linda:))

♥ Kari ♥ sa...

Så herlig! Kjempesøtt motiv du har brukt, og nydelig pyntet på alle sider!! Herlig den teksten inni kortet også!
Klem fra Kari

Ida sa...

Hei!
Å, så fint kort;D Lekkert oppsett og herlig motiv, blomster og ark;D
Klem Ida:o)

Rach sa...

a beautiful card, that image is so sweet. love the details that you have added to your card. hugs rachxx

Ida sa...

Hei igjen!
Jeg så du hadde lagt deg til som følger hos meg, jeg legger meg til hos deg!
klem ida:o)

Elaine sa...

Beautiful!!

Kim sa...

What a sweet and adorable wedding card! I love it! So pretty! And that border punch you have used is AWESOME...we don't have anything like that here in the US that I have seen! Neat stuff! Great coloring (as always) :)
Big Hugs~ Kim

Maya sa...

Fyfaderulland så nydelig,Nancy!
Så lekre papirer og nydelig layout!!
Og så gjennomført på alle sider :)
Lekkert!
Klem fra Maya:)