CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag 7. august 2009

Stampin' for the Weekend DT - Challenge #10


This week's challenge over at Stampin' for the Weekend
is a wonderful sketch made by our own Vicki.








The sponsor for this week is Sir Stampalot,
and they are offering this wonderful set of clear stamps:O)


I have used an image from Motivet called "Dexter". He is so cute, and fun to play with:O)
I have coloured with my Derwent Watercolour Pencils and waterbrush.

I have used Brown Bazzil Basic
Design Papers from: Kimberly Poloson and Papirdesign.

The sentiment is from Stampin' Up "Best Yet".

The flowers and buttons are from my stash.
Behind the image I have put a doily.

I have made the butterfly by using Teabag folding.
You can find the tutorial here.

The card is for a dear friend who has her Birthday comming up soon, and the sentiment inside the card is a slogan, in Norwegian, saying:

"If you can smile when everything goes wrong,
If you can bless the bad luck you get.
Then you know the trick of living,
then you know that everything works!"

Happy Birthday.

The sentiments are from a local store, Kort i Hodet.

On the backside of my card, I have put my personal "Handmade by" stamp.

Pop over to Stampin' for the Weekend to have a look at the wonderful creations made by the Design Team:O)
Hope to see you in this weeks challenge.

Thanks for stoppin' by;O)
Have a great day!




27 kommentarer:

Ida sa...

Hei igjen!;D
Kjempe lekkert kort;D! Jeg var inne og kikket på datteren din sin blogg, hun er kjempe flink;D! God helg!
Klem Ida:o)

Sheila sa...

Morning Nancy.
Fabulous sketch, I adore your Dexter image he is such a cute little dude!.
Love the lacy touch with the doily Nancy great finishing touch.
Hugs
Sheila xx

CraftyC sa...

Your card is beautiful Nancy, I adore the Motivet stamps and a few more are on their way. Have a fab friday!
Clairex

Vanja sa...

Hi Nancy! Your card is beautiful! The image is so cute and I love the papers you have used and the doily. Fabulous flowers.
Have a great weekend :)
Hugs, Vanja

Riet sa...

Ohhhh wowww Nancy,what a beautiful card,i love the image and colours.
So gorgeous papers and flower.

Hugs Riet.x

Kimmi sa...

Fabulous card Nancy. I love this little critter! He is very cute! Beautiful take on Vickis Sketch and the papers are fab. I love the flower arrangement and that butterfly is a lovely touch!

Enjoy your weekend.

Hugs

Kimmi x

crafty amy sa...

Hiya Nancy,
This card is so sweet! I love that little image and thank you for translating the verse inside it is so perfect for the image and such a lovely verse :D That butterfly is stunning I can't believ you made that I thought it was a brought one I will have to give that a go.
Have a great weekend hun

Hugs

Amy xx

Hanna sa...

Hej!
Åhhh, vilket snyggt kort!
Så vackert dekorerat och välgjort! :o)
Du är verkligen jätteduktig.
Önskar dig en riktigt trevlig helg!
Kramar från Hanna

Kari sa...

Nok et nyydelig kort,vennen!! Herlige farger og stemplet er flott farget som alltid:)
Servietten passer perfekt under:)
Skjønn sommerfugl:)
Ha en fin fredag og hilse de andre:)

Klem,Kari:)

Alysabeth sa...

Super cute:o) Good luck with my candy.

Vicki sa...

Hiya Nancy, thank you for making such a beautiful card with my lil sketch. I love the cute image, which you've coloured so beautifully, the paper doily is so pretty too but your floral arrangement is stunning. Hope your have a fun weekend, luv 'n' hugs xx vicki xx

All Pink girl sa...

Stunning card realy beautiful ,love it ,hugs Dawnxxx

Benedicte sa...

WOW, dette kortet var fantastisk flott!!! Du valgte flotte farger, og fargeleggingen er Super:O) Det var flotte detaljer, syntes du løste oppgaven kjempe bra:O)
Ha en fin helg!!
Klem Benedicte.

Kim Piggott sa...

Oh Nancy this is utterly gorgeous!
So beautifully coloured and I love your great design and detail!
hugs
kim x

Gry-Heidi sa...

Åååå, dette var jo bare helskjønt, Nancy! Papiret, servietten, fargene, pynten, motivet og ikke minst fargeleggingen! Lekkert !!

Ha en fin fin helg, vennen :o)

Klem

Lena Katrine sa...

Åh, så stilig kort! Flotte farger og detaljer!

Tusen takk for koselige kommentarer og flotte awarder!! Jeg setter utrolig stor pris på det - selv om jeg helt elendig på å sende awradene videre :(

Ha en super helg! Go'klem

LINDA sa...

This is simply gorgeous..Love this adorable little image and you have colored it jusr Fantastic..The colors are wonderful..Love it..
Hugs, Linda

Marianne sa...

For et herlig Dexterkort du har laget!!! Han er så stilig denne fyren!

Det jeg ikke gjør med en gang, det glemmer jeg bort, eller nesten iallefall. Men her er papiret du etterlyste. Jeg hadde det inne som shoppingtips hos StampARTic, så her ser du både navn og bilde. De finnes i flere merker enn dette andre steder. Jeg har kjøpt mitt hos Binders. Billig og kjempebra, ja da er jeg frelst, hihi:)

http://stampartic.blogspot.com/2009/04/shoppingparty-i-april.html

Ha en super helg!
Klem fra Marianne:)

Kim sa...

BEAUTIFUL card Nancy! I love it! The dolie and flowers, buttons, bows are all beautiful elements! Gorgeous work hun! And thanks so much for the link to the Geo punch! I got some shopping to do now! :)
Hugs~ Kim

Zoe sa...

Hello Nancy, Thank you for entering my blog candy.
love
Zoe
xxxx

Di sa...

Hiya Nancy
Just thought i'd pop by and say hello, i am part of the new DT, cant wait ti start!
Thanks for your lovley comments on my blog

Hugs Di xxx

Gunn (Merete) sa...

Hei
Herlig kort med flott papir.Motivet er herlig, jeg har sansen for denne fyren selv om jeg ikke har dette stemplet selv.
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og tror jeg må sende en mail og få litt nærmere info om hvordan man skal poste innlegg. Tror ikke jeg helt har skjønt det. :-D
Klem Gunn

May-Bente sa...

Hei, hei!!

Kjempe nydelig kort!!! Han er jammen skjønn han.. Dexter!!

Klem:))

Nyten sa...

Hei:-)
Kanon flott kort!!
Skal sei det er ein inponerande mengde kort du har klart å lage sidan sist!!
Blir nesten svett her eg sitte:-)
Ha ein fin kveld!
Klem Linda:))

Jodi sa...

Very cute image and pretty coloring too!! Love these colors you used for it. =)
Hugs
Jodi =)

Lisbeth sa...

Hei på deg!
Nå har jeg endelig kommet igjennom alt det skjønne du har laget siden sist, PØH (svett)!!!
Måtte stoppe mange ganger for å beundre ditt verk,utrolig mye nydelig!Blir helt matt,Sukk!!!
Masse go-klemmer fra Lisbeth

Maya sa...

Åhhhh dette falt jeg for!
Så lekre farger og så nydelig malt!!
Tror jammen jeg får kjøpe meg noen av disse søtingene jeg også ;)
Klemmer fra Maya:)