CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag 16. september 2009

Jippi :O) Jeg vant!!!!!

Se hva jeg har vunnet:O)

Dette nydelige stempelet fra Elisabeth Bell heter
Teddy Bear Picnic,
og skal altså nå få en fin plass i stempel samlingen min:O)

Look what I won in last week's Sukkersøtt challenge.


Her er kortet jeg vant med, i Sukkersøtt utfordring #51.

Utfordringen var å maskere mer enn tre stempler.

The challenge was to mask three stamps or more.

Tusen, tusen takk, jenter:O)

Jeg ble så satt ut da jeg fant ut at jeg hadde vunnet, at jeg helt glemte å fortelle dere om den STORE nyheten. Beklager at ting tar tid av og til:O)

For de av dere som ikke har vært innom Sukkersøtt, bør så absolutt ta turen innom.
DT jentene der lager de mest utrolige kreasjonene hver uke.
Dere kommer ikke til å bli skuffet:O)

If you haven't visited Sukkersøtt, stop by.
The DT girls make the most amazing creations every week:O)

12 kommentarer:

Juls sa...

so gorgeous! love the little family you have created, beautiful work!!

Lynn sa...

Thank you so much for stopping by my blog during the Angels Landing Blog Hop and leaving such sweet words of praise!

What a gorgeous job of masking you have done with these delightful images!! Beautiful, beautiful work!

Gry-Heidi sa...

Gratulerer :o) Vel fortjent og vel unt :o)

Klem

Sandie sa...

Great card, and brilliant masking!! Congratulations on your win :)

Hanna's kreative rom sa...

Grattis ja! Heldige du:)) Du fortjener det så mye!! Har 2 blogg Awarder til deg inne på min blogg, så ta en titt! Ha en fin helg:)
Klem, Hanna

Kjerstin sa...

Gratulerer! Vel fortjent! Du lager utrolig mye fint!! Jeg er i startfasen på promarkers, så det er gøy å se noen som bruker dem flittig, sånn som du! :)

Kommer garantert innom igjen! :D

Scrappy hug C",)

Anne sa...

Grattis! Vel fortjent seier! Kos deg med det nye stempelt ditt. =)
Nå er det snart messe og tur til Bikuben på meg!!
Stempelklem fra Anne

Anneke sa...

such a gorgeous card and i like the flowers

Maria Matter sa...

wow, you've created the perfect little family....Brilliant Nancy!!!
blessings, Maria

Kim Piggott sa...

Way to go Nancy!
You so deserved your win your card is so adorable and beautifully masked!
Thank you so much for your lovely wishes I really appreciated them.
Have a great weekend!
hugs
kim x

Beata Ewa sa...

Gratulerer, så gøy!!! :-)

Nydelig kort - vel fortjent!!!

God helg!

crafty amy sa...

I love how you have made such a cute family scene :D

Amy xx