CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag 28. september 2009

Sukkersøtt: Utfordring #54

Se hva som kom i postkasssen min på lørdag:O)

Hos Sukkersøtt denne uken har de en flott skisse.

Jeg hadde lyst å bruke det herlige, nye stempelet,
og gjorde om skissen til mer kvadratisk.

Look what I got in the mail last Saturday:O)
Sukkersøtt has a great sketch for this week.

Motivet er "Teddybear Picnic" fra Belles'n Whistles.
Jeg har fargelagt med vannfarge blyanter og vanntank pelsen.

Til kortet har jeg brukt Grønn Bazzil Basic
Dekor ark fra K&Company og All Our Memories.
Sommerfuglen er fra Artoz
Blomster og blonde fra skuffen.

Teksten er fra Kort og Godt.

På blomsten har jeg brukt litt Stickles.

Jeg kommer tilbake siden med innsiden av kortet:O)

Takk for at du tittet innom, ha en strålende dag.

I will come back later with the inside of my card:O)
Thank you for stoppin' by, have a great day.




I also got this lovely award from my dear friend Kari:O)
Tahnk you sooo much for your friendship, Sweatheart.


Please feel free to take this with you and put it on your blog:O)

12 kommentarer:

Rach sa...

a beautiful card Nancy, fab colours. hugs rachxx

Kari sa...

Nyydelig kort,Nancy!!Stemplet er kjempelekkert og fantastisk farget!
Lekre detaljer:)
Ha en flott mandag:)

Klemmer :)

LINDA sa...

What a gorgeous card.. Just stunning..Very lovely work..
Hugs, Linda

LiveArt sa...

Kjempelekkert kort!! vakkert fargelagt!!

Linda

Nilla sa...

Vilket vackert kort! Så söt bild! Kramar Nilla

debby4000 sa...

Adorable card, such a sweet image and fab colours.
luv
Debby

Anne sa...

Hei Nancy!

Så flott stempel du har fått! og du har fargelagt det nydelig. Beundringsverdig at du takler de penslene. Det greier ikke jeg... Nydelig kort og blomsten ble lekker.

Kom å ta en titt i bloggen min når det passer sånn... =) nå slår jeg med døra nemlig!!

Stempelklem fra Anne

May-Bente sa...

Nydelig kort, stemplet var kjempe flott, Nancy!!!

Klem:))

Nicola sa...

Ooh Nancy - what an adorable image and wonderful colouring. Your papers are so pretty and your flowers and lace is an awesome accent.
Hugs,
Nicola -x-

Kim Piggott sa...

Oh wow Nancy such a beautiful card!
Love your image and your paper and detail is so pretty!
hugs
kim x

Aina sa...

Et aldeles nydelig kort! Så flott fargelagt motiv og lekkert dekorert :O)

Maya sa...

Åhhhh så nydelig,Nancy!!
Så lekkert fargelagt (og nyydelig stempel ;) )og så lekker løsning på skissen!!
Flinka :)
Go`klemmer fra Maya :)