CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag 21. april 2009

Award til...


Jeg har vært kjempe heldig, fått mye "besøk" på bloggen, mang fine kommentarer, allerede hatt over 300 besøkende:O)
Det er ti jeg vil gi denne awarden videre til. De har gitt meg fine tilbakemld, og det er en ekstra puff når jeg ser at besøkstallet og kommentarene strømmer på, TUSEN TAKK:O)
Disse fikk hjertet mitt til å smile,
i tilfeldig rekkefølge:
Vicki
Lisbeth
Jorunn
Bente
Heidi
Merete
May Bente
Linda
Inger Marie
Yvonne

9 kommentarer:

Jorunn sa...

ÅÅå tusen tusen takk Nancy!! *klem*
Du varmer meg med dine fine kommentarer i bloggen min også. Setter stor pris på ditt besøk der, og dine kommentarer! Så et eksemplar går selvsagt direkte tilbake til deg, fra meg! *klem*

Og forresten; herlig det glasset under her! Nydelige pyntet, og en herlig gave idè!

klem,
Jorunn

Nyten sa...

Tusen, tusen takk!! Denne sette eg utrulig stor pris på:-) Sette og umåtelig stor pris på alle dei flotte kommentarane du legge igjen i bloggen min!!
Klem Linda:-)

Inger Marie sa...

Tusen takk så snill du e :)
Nå ble eg kjempe glad,og du fekk hjertet mitt til å smile ;)
God klem

Merethe sa...

ÅÅÅ så skjønn du er;-) Tusen hjertelig takk! Dette varmer trollhjerter meget godt....
Selv takk for fine kommentarer hos meg;-=
Stoor klem fra Merethe

Bente sa...

Så koselig å få en award!! Tusen takk:=) Jeg setter meg på flyet til hjembyen din i morgen, så jeg håper det er flott vårvær hos dere nå:=)

Vicki sa...

Hi Nancy

Thank you once again for the truly lovely comments you have left on my blog today, they mean so much to me I'm very grateful. Also thank you for passing this award back to me, your so kind (((hugs))) xx vicki xx

Merethe sa...

Tuusen takk igjen;-) Nå ligger den til deg også i min blogg;-)
Merethe

May-Bente sa...

Tusen tusen takk, sender den tilbake til deg fort som lynet, for jammen er du flink til å kommentere du også. Jeg setter veldig pris på det.
Klem:))

Lisbeth sa...

Tuse millioner takk for Awarden, gir den selvfølgelig tilbake som takk for alle dine flotte kommentarer, tusen takk!
Klem