CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag 15. april 2009

Gratulerer med dagen

Jeg ble spurt av min eldste datter om jeg kunne lage et gutte kort for henne. Jeg hadde allerede funnet fram ark i fargene rosa, mint grønn og lys gul! Hadde tenkt å prøve meg på et kort til the Pink Elephant sin utfordring hvor kortet skulle være rosa, grønt og gult.
(Nå ble utfordringen i tillegg et gutte-kort i jente-farger.)


Scetch Saturday hadde en passende skisse, og fotballspilleren er fra Unmounted Stamps Panduro.


Pynte-ark fra: basicgrey pattern paper, Cratpaper, mint grønn Bazzill,og lys gul kartong med prikkemønster.


11 kommentarer:

Ann sa...

Cute character and I love the way you have done the inside and the back of your card. Really great work.
Ann xxx
http://thepinkelephantchallenge.blogspot.com/

oheidia sa...

Så tøfft dette kortet ble! Hærlige farger til et guttekort og jeg likte de mange detaljene på kortet som feks den halveis stemplede guttespilleren på tekstfeltet og også inni kortet. Det ble veldig tøfft! Hærlig konfirmasjonskort du har laget med striper - veldig moro å følge slike utfordringer.

:=) Klem fra meg

LOUISE sa...

Lovely card Nanacy, love the cute image, and the colour combo is great. Louise x

Merethe sa...

Heisann og takk for hyggelig hilsen i bloggen min;-)
Så tøft kort du har laget! Skikkelig artig med utradisjonelle farger. Og så den innsiden da... innmari tøft med de pengene!

Mariska sa...

What a cute card! I like the cute image you've used and the gorgeous colours of your card. Great job on the sketch too!! Thank you for joining us at Sketch Saturday this week and hope to see you back!

xxx
Mariska

Nyten sa...

Syns da blei skikkelig kult kort eg:-)
Og tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.

Michele sa...

Fabulous card. Love the image and the colours you've used. Michele x

Robin sa...

This is fantastic! thanks for joining us at TPE!

Andrea sa...

A great card.
xAndrea

Dawn sa...

WOw you even decorated the back!! Wonderful work!!

Carol sa...

Great 'boy' card....love the idea of the money inside :)
Thanks for joining our challenge...

Hugs
Carol x