CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag 22. april 2009

Et bestillingskort

Jeg har laget et bestillings kort:
Bryllup med plass til penger.

Jeg har valgt å bruke ukens skisse til Sketch Saturday.


Motivet er Unmonted Stamps Bryllup fra Panduro.
Kortet er av sort Bazzill kartong, ark med 3D mønster, hvitt og krem ark fra Carol Wilson.
Til å knytte pengene har jeg brukt Flower Ribbon fra Panduro.
3D figurene er Bridal Collection fra Dress It Up.
Som du ser under, har jeg sydd hvite perler på to av rektanglene.


Ideen til dette fikk jeg hos Mel Stampz.


Jeg skar noen striper i kartongen med 3D mønster, og vevde blomster båndet inn i kartongen.
Jeg har laget en bue av båndet på midten, og endene kommer ut på baksiden. Limte på kartongen, rullet pengene rundt en strikkepinne, lagt pengerullene tett, og knyttet en sløyfe.



Det går an å åpne dette lille kortet inni, til en personlig hilsen:O)


Baksiden er med signatur, og brudeparet som kjører avgårde.