CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag 24. april 2009

Til en venn


Kortet jeg har laget denne gang, passer til 2 utfordringer.
Colour Create har som utfordring: Black, white and pink.
Spoon full of sugar har en skisse.



Jeg har brukt sort Bazzill kartong til kortet.
Dekor ark fra Creative IMAGINATIONS, håndlaget papir,
hvit Bazzill kartong til swirler og hjertet bak motivet.
Motivet er Unmounted Stamps Jenter fra Panduro.
Til bordene har jeg brukt Cosmos Geo Punch.


Sommerfuglene er brettet i transparent dekorpapir.
Jeg har brukt tea-bag folding på vingene, og rosa ståltråd til kropp.



Teksten har jeg hentet fra High hopes Stamps.




Inni kortet kan jeg skrive en personlig hilsen.
Signatur på baksiden.

10 kommentarer:

Audhild sa...

Så flott kort du har laget. Lekre farger

Lena Katrine sa...

Jesess! Så stilige sommerfugler! de har jeg aldri sett før - hvor kan jeg finne "oppskrift" på slike??

Tusen takk for koselige kommentarer - det setter jeg utrolig stor pris på!

Ha en riktig god helg ;o)

Lena Katrine sa...

Ooops! Jeg overså linken jeg gitt...Tusen takk for svar! :o)

Gry-Heidi sa...

Kjempeflott kort! Fargekombinasjonen er nydelig, og så fine de sommerfuglene er da :)

Ha en flotters lørdag:)

Klem, Gry-Heidi

Kate T sa...

lovely card, not finished mine for this sketch - next job !

thank you for your lovely comments, and the tip ;-)

Kate x

LOUISE sa...

Beautiful card Nancy, love the image, and your teabag butterflies are fab. Louise x

Sharon sa...

Beautiful card Nancy. The folded butterflies are gorgeous. Brilliant use of the colours. Your sentiment is fantastic; I love everything about this card.Thanks for joining the Colour Create Challenge.
Sharon xx

May-Bente sa...

Åååå se på det da, såå søtt!
Flott på alle sider:=)
Klem:))

Caryn sa...

You did a great job on the sketch. Thanks for playing along at ASOS this week.

Hugs,
Caryn xxx

Jorunn sa...

Ååå Nancy for et herlig herlig kort!!! <3<3<3

Nydelige farger og lekre detaljer!
Beklager, men vi godtar ikkje kombinasjoner med andre utfordringer.... snufs...
Men tusen takk for titten og inspirasjon, og velkommen tilbake til neste utfordring!

Klem,
Jorunn