CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag 27. april 2009

Gavepose.

Jeg hadde lyst å prøve og pynte en gavepose.
Sukkersøtt har denne uken en farge- utfordring:




Motivet har jeg stemplet i to omganger.
Først stemplet jeg barna på sykkelen,
og dekket over med et likt bilde
(stemplet og klippet ut et kladdepapir).
Stemplet så "notearket" rett oppå kladdepapiret og resten av akvarellarket.
Brukte neon grønn embossingpulver på note motivet.
I stedet for å klippe og lime to stempler,
har jeg laget et motiv av to stempler.
Motivene er fra Kort og Godt.


Papirposen med hank, kjøpte jeg på Kort og Godt.
Dekorark fra imaginisce og Deck the Halls.
Div. sløyfebånd, blomser og metall anheng er fra Kort og Godt, og Kontantengros.


På baksiden av posen, er det plass til en personlig hilsen.
Signaturen satte jeg på innsiden av hanken.


10 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Her var det mange flotte detaljer du! Kjempestilig pose, og motivet var så søtt synes jeg :)

Klem, Gry-Heidi

Inger Marie sa...

Så nydelig pose Nancy :)
Nydelig motiv og flotte farger og detaljer :)
Har vel helt glemt og takke deg for awarden, tusen takk ble utrolig glad for den. Og kommentarene i bloggen fra deg blir jeg utrolig glad for.
God klem til deg fra meg :)

-hanne sa...

Så gjennomført og flott pose!

RitaK sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min :-) Jammen er du produktiv! Laget masse fint siden sist jeg var innom ser jeg... Disse bokmerkene er så søte, så jeg må nok lage noen slike etterhvert jeg også. Ha en fin uke. RitaK
http://ritaskosekrok.blogg.no/

Nyten sa...

Denne var skikelig flott!! Er så utrulig søte dei små englejentene.
Tusen takk for alle dei utrulig flotte kommentarane i bloggen min, dei blir eg kjempeglad for!!
Klem:))

Marianne sa...

For en råflott gavepose du har laget!!
Nydelig var den!!

Klem Marianne:)

Niki Estes sa...

What a great bag! I love the colors and design!

Merethe sa...

Heisann;-)
Så gøy pose! Dette så litt artig ut, kanskje jeg burde prøve også...Artig stempel og måten du har stemplet på;-)
Klem

Maya sa...

Knall flott gavepose du har laget til utfordringen!
Herlige detaljer!!
Klem fra Maya :)

Bente sa...

Kjempefin gavepose!!