CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag 18. april 2009

Sukkersøtt utfordring #36

Utfordringen til Sukkersøtt er denne gang å "lage noe til seg selv".
Det er neimen ikke ofte jeg lager noe til meg selv, så dette var gøy!
Jeg har pyntet et tomt sylteagurk-glass. Det er så pass stort, at jeg kan variere innholdet. Tenkte jeg skulle fylle det med dekor blomster. Eller kanskje Polka-griser. Mulighetene er mange. Det er ihvertfall mitt!


Jeg har brukt dekor ark fra My Mind's Eye og "Rosies & Posies" fra imaginisce. Tilda med et hjert i hånden er fra Magnolia. Blonder og sateng bånd.
Tekst stempelet er fra Kort og Godt.

"Tusen takk" passet veldig bra nå. Først vil jeg takke for flott utfordring.
Sender en STOR tusen takk til alle 200 som allerede har vært og hilset på i Bloggen min.
Til slutt en STOOOR TAKK til de fire tålmodige hjemme. De har kommet litt på sidelinjen imens jeg har fått gang på kortproduksjonen og bloggen. (Men det roer seg nå)
Tusen Takk alle sammen, men glasset er mitt.


Signaturen har jeg for anledningen lagt under glasset, slik at den syns fra innsiden.
(Denne ideen har jeg hentet hos Anita, Tusen takk:O)


9 kommentarer:

Jodi sa...

Very pretty decorated jar. I love your coloring on the image and how you covered the jar.
Hugs,
Jodi =)

Sandy sa...

This is a gorgeous jar.
Really lovely.

Vicki sa...

Hi Nancy,

what a beauitful altered jar and such a good idea too. When you get chance, pop over to my blog there's an award for you. I'd also like to say a very big thank you for all the lovely comments you've given me, it means so much and I'm very grateful (((hugs))) xx vicki xx

Anneke sa...

very lovely work and i like it

Marianne sa...

Så koselig at du likte utfordringen!!!
Glasset ditt er nyyyydelig pyntet, og kan ganske riktig brukes til det meste!

Klem Marianne:)

Lisbeth sa...

Våren er her og det blir derfor mange andre ting som må gjøres, blant annet hagen så jeg beklager visst jeg ikke er helt oppdatert med det nye som dukker opp hos deg! Glasset ditt var forøvrig nydelig, flott pyntet!!!
Masse klemmer er sendt!

RitaK sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min ;-)
Jeg var faktisk en tur i Stavanger i vinterferien, koslig by. Hadde vært gøy å komme tilbake på sommeren en gang...
Så mye fint du lager, og hyggelig med blogg da!
Hilsen RitaK
http://ritaskosekrok.blogg.no/

Niki Estes sa...

This is so cute, Nancy! I love all the hearts and the colors!

oheidia sa...

Tusen takk for en slik koselig award! Jeg ønsker deg lykke til med både kortlaging og blogging og jeg synes du er imponerende flink når jeg tenker på at du begynte i romjulen 2008! Skulle tro du hadde gjort dette LENGE! Jeg lagrer deg under favoritter jeg slik at jeg lett finner tilbake og kan følge utviklingen! Awarden skal settes inn i bloggen min i dag den!

Klem fra meg ;=)