CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag 19. januar 2010

I have some exciting news for you:O)


Last night I got an e-mail from Karen, Doodle Queen over at

Karen's Doodles

asking me if I would like to be a part of her Design Team.

I didn't have to think about that too long....

of cause I sayed YES!!!!!!

She makes the cutest whimsical digi and rubber stamps,
and she is a sweatheart,
so I look forward to work for her.

I will be back later with a card for you:O)


Hugs,


11 kommentarer:

Kim Piggott sa...

Wow!
Huge congratulations Nancy!
hugs
kim x

Eva Helen sa...

JA var jeg ikke heldig som vant ,hihi og det kommer godt med.Men jammen er du også heldig også syns jeg, som ble med i DT.Såå morro!Gratulerer så masse.Var inne og tittet på nettsiden og så søte stempler jeg så der!
Gleder meg til å se hva du lager fremover.
Klem Fra
Eva Helen

Renata van Miltenburg sa...

Just popped over to say that I'm looking forward to work with you on Karen's Doodles DT! Congratulations, aren't we the most lucky girls in the world?

Warmest greetings, Renata

Kimmi sa...

Awe congratulations Nancy. Cant wait to see your many creations with the cute digi designs! Love these images but not bought any yet!

Hugs

Kimmi xx

Kari sa...

Gratulerer med DT jobben,vennen!
Motivene er så nydelige!
Lykke til!

Klemmer:)

Lisbeth sa...

Gratulerer så masse, gleder meg veldig til å se hva du lager, motivene er riktig så søte!!!
Go'klem fra Lisbeth

Gry-Heidi sa...

Gratulerer kjempemasse, vel fortjent, Nancy!!
Gleder meg til å se hva du kommer med :) Motivene er supersøte :)

Klemmer :o)

Penni sa...

BIG Congrats to you Nancy. I'm looking forward to seeing your creations.

Hugs
Penni
x

Gro sa...

Gratulerer til deg, og. Så gøy å få jobbe med så søte motiver.
Jeg gleder med i allefall.

:o)

Anne sa...

Gratulerer så masse Nancy!!

Klem fra Anne

Sheila sa...

Huge congrats sweetie I can't wait to see your wonderful creations Nancy.
Hugs
Sheila xx