CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag 17. mars 2010

Karens Doodles Scandinavian Challenge #2



Det er onsdag og duket for en ny utfordring hos

Karen's Doodles Skandinavia

Utfordring #2 - Skisse

***

It is Wednesday and time for a new challenge over at

Karen's Doodles Scandinavia

Challenge #2 - Sketch




Motivet jeg har brukt er "Wedding Dance" fra Karen's Doodles.
Jeg har fargelagt med vannfarge blyanter og blandet med vanntank pensel.

***

The image I have used is "Wedding Dance" from Karen's Doodles,
coloured with watercolour pencils and blended with watertank brush.


Jeg har brukt

Cream Bazzil Basic
DP from Heritage Pages

Swirles from Inkadinkado

Sentiment is in Norwegian;

"Til de Nygifte på dagen"
"For the newly wed on their day" from KH design

Sentiment inside the card;

"Er man to blir gledene fordoblet og sorgene halvert"
"When you are two you double the pleasures and split the sorrows"

Doily, tag, ribbon and heart pearls are from stash.

Jeg deltar denne uken hos

Sketchy Colors #15 - Hvit/Beige


Jeg håper du liker skissen jeg har laget, og at du har lyst å bli med på moroa denne uken.

Det vil bli trukket tre heldige vinnere, Random org.:

***

There will be three lucky winners, Random. org.:

1st Place - 3 Digi stamps of their choice from Karen's Doodles
2nd Place - 2 Digi stamps of their choice from Karen's Doodles
3rd Place - 1 Digi stamps of their choice from Karen's Doodles


Hope you like my little sketch, see you over at

Karen's Doodles Scandinavia Challenge blog.

Thank you for looking.

Hugs,