CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag 29. mars 2010

My Grafico Challenge #42 - Paper Piecing



This is my last DT card for My Grafico:O(

I am using this opportunity to say a HUGE thank you to Martha for giving me the chance to join the fabulous DT, and to showcase My Grafico images:O)
I have had lots of fun, and I will miss you all!!!

Well, it's Monday and time for a new My Grafico challenge;

Challenge #42 - Paper Piecing

We want you to use paper piecing on one of My Grafico's images.


This week we got to play with this cute "Springtime Birds" from Cocoa Studio.

I think it is fun using paper piecing, you get to use of all the left over papers:O)

Sorry, but I don't know who designed the papers I have used for this card:OI

Brads are from my stash.

I have made a 4" x 6" card with a pocket inside, to put a tag or a note in:O)

Hope you find time to play along in this week's My Grafico Challenge.

Thank you for stoppin' by.

Hugs,




15 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Så søtt kort, nusselig liten pip:) Stilig med lomma på innsiden og flotte farger du har brukt !
Jeg er imponert over kreativiteten og produksjonen din. Flink du :)
I dag skal jeg nyte fridagen min med å begynne å stanse ut noen av de 300 hjertene som skal være på bryllupsbordkortene jeg har fått bestilling på :)...og tror du ikke jeg hadde glemt å slå av vekkerklokka, så den ringte kl. 06.00 PÅ FRIDAGEN MIN :o)))

Klemmer:)

Gry-Beate sa...

Så kjempe lekkert!!!Nydelig dekorert!!

;0)Gry-Beate

Juls sa...

gorgeous!! fun and funky!! Love it!! Hugs Juls

AnGelCaKe sa...

Hej! Nancy

Beautiful card...I love you little bird.

Have a nice week

Angelica

Karin sa...

Super cute card this week...You will be missed :(

Tanya Rudd sa...

Oh this is lovely!
Hugs
Tanya

Tenia Nelson sa...

Love this card and you will be missed!!!! Good Luck in whatever you do!!

Martha sa...

so adorable, you did awesome with this challenge.
Thank you for everything and wish you the best on your new adventures ;)

Tazza sa...

Wonderful, Sweet Card. Your talent will be missed by us all on the mygrafico design team! good luck with everything your doing!

Gro sa...

Hjelpe meg som du produserer. Rekker jo ikke kommentere før det kommer noe nytt :o)
De fuglene du har brukt var utrolig søte, og kortet var flott.

Har noe til deg i bloggen min :o)

Stephanie sa...

You will be missed, Nancy!! Love the terrific card you made this week! Best wishes :)

Kim Piggott sa...

Oh this is gorgeous Nancy!
hugs
kim x

Pink lady sa...

Flott kort, Nancy!

Ha en riktig god påske:-)
Klem Laila.

stampinlynn sa...

Like how this is put together tfs

Kari sa...

Ååå,denne hadde jeg nesten glemt,men den er jo så herlig da!
Stilig med lommen inni :o)
Nydelig!

Du er så rask så jeg klarer ikke helt å følge med her ;o)
Flink du!!

Klemmer :)